bylinky pro všechny
bylinky pro všechny
Bylinky pro všechny.
previous arrow
next arrow
Slider
Nacházíte se na bylinkové poradně bylináře MUDr. Zbyňka Mlčocha.
 

verospiron

0 odpovědí
(stránka otevřena 135x)

Dotaz:

Dobrý den, pane doktore.

Můj dotaz je následující:

zajímalo by mě, zda je možné, aby mi verospiron způsobil nenadálé potíže - začala jsem mít závratě a nakonec motání hlavy a velmi silnou nevolnost. Užívám potravin, doplňky a piju pampeliškovou kávu - předtím jsem brala kalnormin. Změnila jsem lékařku a ta mi razantně změnila léky, i když na stejné bázi a já se v podstatě pořád sice méně ale motám. Odmítla mi dát Verospiron. Piju čajík na stres, a na ledviny. A čekám, až mi změní léky, i když prý není za co.
Protože tohle už trvá tři měsíce, mám toho dost. Ráda bych byla fit ( ( (Mám za sebou neurolog. vyšetření, chemku, štítnou a zatím vše OK. Čeká mě CT, ORL a spánkové APNOE. Škoda, že na APNOE nic není. Spím na břiše, ale vím, že se v noci budím a srdce mi tluče o závod. Prosím, jakoukoliv radu

Děkuji a jsem s pozdravem. Věra