×
Vítejte na fóru!
Řekněte nám něco o Vás - kdo jste, co máte rádi a proč jste se stali členy tohoto webu.
Všechny zde vítáme a těšíme se na Vaše příspěvky!
Řekněte nám něco o Vás - kdo jste, co máte rádi a proč jste se stali členy tohoto webu.
Všechny zde vítáme a těšíme se na Vaše příspěvky!
Reklamace obsahu balíčku z eshopu BylinkovyDoktor.cz
- 03. úno 2023 16:01 #8458
od tazatel
Dobrý den, pane doktore.
Dnes (3.2.2023) jsem si vyzvedla zásilku podle uhrazené objednávky na 5 ks Octan železitý a 1 ks kostivalová mast, která byla pouze na faktuře č. 2023-00556, ale nikoliv v krabici.
Protože uvedený telefon na vašich stránkách pouze vyzvání a mailový kontakt uveden není, tak píšu touto formou.
Děkuji a jsem s pozdravem.
- 03. úno 2023 18:39 #30577
od MUDr. Zbyněk Mlčoch
Odpověděl MUDr. Zbyněk Mlčoch
Dobrý den.
Ze zákona musí být uveden kontakt na prodávajícího v každém eshopu.
Toto samozřejmě i já splňuji. Kontakt na mě je - vizte obrázek.
Váš email eviduji, za problém se Vám omlouvám a samozřejmě na své náklady pošlu zbytek zásilky. Zatímco já vyrábím sušené směsi bylin a směsné bylinné tinktury, kolegyně balí balíčky (to bych kapacitně absolutně nebych schopný zvládnout) a je možné, že ve Vašem případně udělala chybu.
Na okraj podotýkám, že Vámi uvedený problém (nedodání části objednávky) se nestal velmi dlouhou dobu, takže nejde o standardní situaci.
V době kdy jste mi telefonovala jsem jel autem, řídil jsem na dálnici z Prostějova do Olomouc (navíc pršelo!). Telefonovat za jízdy by znamenalo ohrozit zdraví a život svůj a lidí okolo. Byť se snažím pomáhat lidem, chápejte, že nejsem schopný být na telefonu a řešit eshop 25 hodin denně ; )
Z výše uvedeného vyplývá, že se Vaším podnětem budu zabývat, jen prosím chápejte, že ne v řádu minut, ale v řádu hodin.
Děkuji Vám za pochopení a přeji Vám příjemný zbytek večera.
Vygenerováno za 0.217 sekund